Paar dagen pauze

Ik heb deze week maar 3 dagen gewerkt, want op donderdag heb ik een pauze dagje genomen.
Ik wou samen met mijn man een dagje doorbrengen (eens zonder kids, maar met hond) 🐢
Gewoon lekker ontspannen en genieten!

We besloten om naar Knokke te rijden, gezellig terrasje te doen, kuieren in de winkelstraat, en uitwaaien op de dijk.

Ik was wel nog moe van de voorafgaande werkdagen, maar het zonnetje voelen deed me toch deugd!
Een beetje quality time is echt wel eens nodig en af en toe regelen we dit dan.

Een goede raad voor allen: probeer echt tijd voor elkaar te maken. Voor je man, voor je kids of voor vrienden. Het is vaak moeilijk voor ons en soms kan de afspraak niet doorgaan en moeten we afbellen omdat we ons te ziek voelen. Maar blijf proberen! Uiteindelijk lukt het wel een keer om af te spreken.

Ik had  last van mijn gewrichten, maar door het stappen aan een laag tempo verbeterde de pijn toch lichtjes en natuurlijk ook dankzij mijn pijnstiller 😌
Ik voelde me ontspannen en dat deed zo deugd want meestal zit ik verkrampt op een stoel / zetel of lig ik verkrampt in mijn bed.
Maar nu heb ik echt genoten van deze zalige zonnige dag!

In de namiddag begon ik het toch wat moeilijker te krijgen, waarschijnlijk was de pijnstiller uitgewerkt en de vermoeidheid stak ook weer de kop op 😞
Dus vertrokken we maar huiswaarts. In de auto begonnen mijn gewrichten en spieren pijn te doen, vooral mijn voeten, enkels, handen, en rechterbeen deden moeilijk.
Maar hey, we hebben tenminste wat kunnen genieten van elkaar en eens thuis gekomen, heb ik gewoon terug een pijnstiller genomen en me in de zetel gezet.
Daar kon ik dan nog mijn dochters hun huiswerk opvragen en luisteren naar hun verhaal van hun afgelopen schooldagje.

En zo was iedereen van het gezin tevreden 😍

Onze hond Milo had ook een leuke dag achter de rug :-) 



Reacties